środa, 30 kwietnia 2014

Lawendowo na pazurkach. Estetique Lakier hybrydowy nr 63.


Każdy kto choć troszkę mnie zna, wie że kocham fiolety. Odcienie idące w kierunku lawendy, to już miłością ogromną!:)
Ten lakier trafia w moje gust idealnie. 


Noszę go od 6 dni i totalnie mi się nie nudzi. Pasuje do każdej stylizacji, jest delikatny, elegancki, subtelny. Na zdjęciach wyszedł lekko za jasny. W realu jest bardziej nasycony, ale nie ciemny.



Pierwszy raz mam na paznokciach lakier hybrydowy tej marki. Jak na razie jest super. 

Myślę, że to kolor do jakiego będę często wracać.
Zdjęcie z sieci

Jak Wam się podoba?


Edycja z 02.-5.14: W 7 dniu noszenia niestety hybryda zaczęła na wybranych rogach paznokci się kruszyć. W 8 dniu z 3 paznokci zeszła płatami. W przypadku manicure hybrydowego takie coś nie powinno się zdarzyć. Do tej pory przez 5 lat używałam głównie lakierów marki Gelish i te trzymają się nawet 4 tygodnie bez uszczerbku. Eksperyment z Estetique nie powiódł się. Marki nie polecam. Kolor super, ale jakość do bani. Mimo podkładu i utwardzacza od Gelish, nic to nie dało. Jeśli hybryda nie dotrwa do 14 dni, to znaczy że jest zwyczajnie do bani.


Pozdrawiam słonecznie!

34 komentarze:

  1. dla lawendy jestem zawsze na tak ;)
    Śliczny ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny odcień! Świetny wygląda na pazurkach!

    OdpowiedzUsuń
  3. Lawendowy- to jeden z moich ulubionych kolorów :) Pięknie wygląda na pazurkach :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Odpowiedzi
    1. Szkoda, że niestety marka kiepska. Hybryda trzymała się super tylko tydzień.

      Usuń
  5. pieknie wyszlo ;) ja tez kocham fiolety x

    OdpowiedzUsuń
  6. piękny kolor! pastelowe fiolety to moje ulubione kolorki :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ładna lawenda, albo Milka :) mam chyba ze 3 podobne w swojej kolekcji ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super skojarzenie. Nie wpadłam na to. Ale to zdecydowanie Milka:)

      Usuń
  8. mmm co za lawenda.. :) piękny kolorek. masz bardzo ładne paznokcie, zadbane. ja czasami nie mam takiej cierpliwości i czasu, żeby nimi się zajać.. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja specjalnie nie zajmuje się paznokciami. Nie robię nic szczególnego. Trzeba tylko pamiętać o ich dobrym nawilżaniu.

      Usuń
  9. Bardzo ładny :) Prawdziwie wiosenny!

    OdpowiedzUsuń
  10. Lubię takie delikatne fiolety.

    OdpowiedzUsuń
  11. ja też kocham fiolety! u mnie hybrydki się nie chcą trzymać :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wszystko zależy od przygotowania paznokcia, marki produktów i osoby wykonującej.

      Usuń
  12. Przepiękny odcień idealny na wiosnę jak dla mnie

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękny kolor! Typowo wiosenny!

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja mam pytanie odbiegające od tematu notki... Czy zamawiałaś coś kiedyś przez sklep internetowy PARFOIS? Widziałam, w którejś notce, że masz od nich biżuterię... Jak jest z przesyłką? Długo trzeba czekać?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Raz tylko robiłam u nich zakupy online i to było około 1,5 roku temu. Kupowałam torbę i przesyłka doszła bardzo szybko. Zero problemu. Ja mam blisko ich kilka sklepów stacjonarnych, więc jak coś zwykle kupuje to w sklepie. Od tamtej pory z zakupów online nie korzystałam.

      Usuń
  15. Oj tam, że do bani. Ważne, że kolor cudowny :D po za tym - kto wytrzyma 14 dni z jednym kolorem;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Od 5 lat regularnie mam jeden kolor dwa tygodnie, czasem nawet trzy i wytrzymuje:) Dla mnie to sama zaleta.

      Usuń

Dziękuję za każdy komentarz.
Proszę o nie reklamowanie w komentarzach swoich stron, blogów, sklepów itp. Będę wdzięczna za nie linkowanie i uszanowanie tego. W innym przypadku będę je natychmiast kasować.
Magdalena